A tyto obavy stoupají s velikostí firmy. Ani jedna však není vůbec na místě a my se v tomto krátkém článečku podíváme proč.
Ono totiž vyrobit reklamní předmět není jen tak. Nejprve musí někdo vymyslet design, stručně vysvětleno, nemůže umístit velká písmena s názvem firmy na malou propisovací tužku a zase malá písmena na velkou reklamní plochu. Tedy zde je třeba něco jako designéra. Když je hotovo musí se zase určit někdo, kdo zařídí, aby se reklama na patřičné místo dostala. Logicky musí být ve spojení s designérem, protože některou reklamu nelze dát na triko nebo jen tak kamkoli švácnout. Je důležité znát rozměr, vědět co a kam přijde a tak dále a tak dále. Dalším krokem je pak práce samotná, tedy umístění reklamy někam, kam si zákazník určil.
A teprve pak přijde kontrola, případná oprava či úprava a už se může jet naostro. Ano, to vše zaměstná spoustu lidí a zabere spoustu času. Ale jak kde.
Když si to všechno ještě jednou přečtete, tak zjistíte, že výroba reklamních předmětů není jen tak něco. Pro podnikatele je to důležité stejně jako pro toho, kdo je vyrábí. A proto vznikla firma Promodirect, kde její pracovníci zařídí naprosto všechno, od samotného počátku až do úplného konce. A protože se vše odehrává v rámci jednoho podniku a jedné firmy, neuvěřitelně se tím zkracuje potřebný čas k finálnímu výrobku.
Je naprosto jasné, že zadat si v pondělí ráno požadavek na dva tisíce triček s logem firmy a večer je chtít je pochopitelný nesmysl. Ne že by to firma nedokázala dát všechno dohromady, ale i zaschnutí barev chvíli trvá a balit to za mokra jaksi nelze. Také proto, že firma dbá na to, aby bylo vše v naprostém, pořádku a kontroluje se skoro každý kus.
Proto jsou jakékoliv problémy naprosto eliminovány a zboží může jít velmi rychle ke svému zákazníkovi. A teprve až je dodáno zavládne spokojenost na obou stranách.